Turvallisia kohtaamisia ja koulutuksia

Toimitusjohtaja Antti Eskelinen, Tampereen kauppakamari.

Kaikilta edellytetään nyt vastuullisuutta, jotta voimme turvallisesti tavata toisiamme.

Tampereen kauppakamari järjestää syksyllä 2020 lähikoulutuksia THL:n ja valtioneuvoston ohjeistuksia ja määräyksiä jatkuvasti seuraten ja noudattaen. Suhtaudumme vakavasti koronaviruksen aiheuttamaan poikkeustilaan ja ymmärrämme hyvin ihmisten ja yritysten varovaisuuden.
Voit turvallisesti osallistua lähikoulutuksiimme, mutta edellytämme myös osallistujilta vastuullista toimintaa ennaltaehkäisevästi THL:n ohjeiden mukaan.

Olemme huomioineet turvavälit osallistujamäärissä sekä kokoustiloissamme. Kokoustiloissa on aina saatavilla käsidesiä sekä kertakäyttöisiä kasvosuojia. Jos Sinulla on vähäisiäkään sairastumisen oireita, pyydämme Sinua jäämään kotiin.

Jos uusia ohjeistuksia tai rajoituksia THL:ltä ja valtioneuvostolta tulee, olemme valmiina lyhyelläkin varoitusajalla muuttamaan lähikoulutuksia verkkokoulutuksiksi. Ilmoitamme muutoksista erikseen koulutukseen ilmoittautuneille.

Parhaimpia kauppakamarin tilaisuuksien ja koulutusten anteja ovat kuitenkin verkostoituminen, toistemme tapaaminen ja hyvät keskustelut kollegoiden kanssa – siksi toivommekin hartaasti, että pääsisimme tapaamaan ja keskustelemaan kasvokkain!

Antti Eskelinen
toimitusjohtaja

Lue lisää osallistumisohjeista täältä.