Long time no see – olemme palanneet afterwork-aikaan

Kauppakamarikonkari Keijo Hietasen ja Tarja Kuulan kohtaamisessa oli pitkäaikaisen työtoveruuden tuomaa tunnetta. Kuula muistaa, milloin hän tapasi Hietasen ensimmäisen kerran. – Se oli elokuussa 1990, kun tulin töihin kauppakamarin toimistoon, hän kertoi.

Tätä oli odotettu: iloisia jälleennäkemisiä, uusia tuttavuuksia ja hyvää meininkiä. Tauon jälkeen järjestetty kauppakamarin afterwork-tilaisuus houkutteli paikalle toistasataa vierasta. Kun aurinkokin vielä päätti näyttäytyä ja valaista Tammerkosken rannat, tunnelma lämpeni ja kohosi korkealle Tillikan terassilla.

Tapahtuma järjestettiin yhteistyössä Ravintola Tillikan, Eversheds Asianajotoimiston ja Talotohtorit 2.0 / Enermixin kanssa.

Hydrauliikkamies Lauri Vuohensilta ja tuottaja Hanna Korpisaari keksivät koko ajan uutta sisältöä huippusuosituille Hydraulic Press -videoille. – Nyt uusinta on läpinäkyvä puristin, joka paljastaa esineiden litistymisen hetki hetkeltä, he kertoivat.

Pirkanmaan TE-toimiston johtajana maaliskuussa aloittanut, Raision Tampereeseen vaihtanut Juha Sandberg (oikealla) vietti hauskaa iltaa Veli-Pekka Dufvan ja Antti Vuolanteen kanssa.

Talotohtorien Sami Vatanen kertoi tyytyväisenä, että älykkäiden energiansäästöratkaisujen kysyntä on nyt tapissa.

Asianajotoimisto Evershedsistä oli lähdetty viihteelle oikein porukalla. Kuvassa Terhi Holkeri, Aapo Tapio, Alexiina Ahonkivi, Mona Mäkelä ja Timo Jarmas.

Investointipankkiiri Niklas Viitanen (vasemmalla) odottaa malttamattomana viikon kuluttua Ranskassa Clissonissa alkavia Hellfest-rockfestareita. Ari ja Johanna Hassinen suuntasivat afterworkin jälkeen lomamatkalle Kreikkaan.