KAUPPAKAMARIN GOLF KISATTIIN AURINKOISESSA SÄÄSSÄ

Kauppakamarigolfin voittajajoukkue: Tommi Heinonen (vas.), Tuukka Rantala, Aleksi Nurminen ja Jere Vuorihuhta.

Ennätysvauhdilla loppuun varattu Tampereen kauppakamarin perinteinen juhannusviikon golfkisa pelattiin tänä vuonna Vammalan Lakeside Golfin kauniissa maisemissa. Puhuttiinko viheriöllä bisneksestä? Ehkä vähän, mutta tärkeintä oli kisata yhdessä hyvällä fiiliksellä.

Golfkisaan osallistui 79 pelaajaa. Kilpailu aloitettiin yhteislähdöllä, ja pelimuotoina olivat joukkuekisa, pistebogey ja paras scratch.

Paahtavan aurinkoisen aamupäivän päätteeksi voittajat saatiin selville pistelaskujen jälkeen. Voittajajoukkueeseen kuuluivat Jere Vuorihuhta, Tommi Heinonen, Tuukka Rantala ja Niko Nurminen. He pääsevät pelaamaan Eversti-kentälle Aulanko Golfiin 14. elokuuta.

Pistebogeyn voittajana palkittiin Tuomas Manner. Parhaan scratch-lukeman nappasi Ahti Koskilahti. Lähimmäs lippua -kilpailussa palkittiin Juuso Hämäläinen ja Tuomas Manner.

Kisan parhaina naisina palkittiin Mira Iso-Mustajärvi, Tuula Tikkanen ja Elina Viinikka.

Anne Launes (PwC Suomi Oy) piti kisan alkuun yhteistyökumppanin ajankohtaiskatsauksen, aiheena oli uuden hallitusohjelman verolinjaukset.

Kiitos kauppakamari-golfin pääyhteistyökumppaneille Eversheds Sutherlandille, OP Tampereelle, Lähitapiolalle, PwC:lle sekä Lakeside Golfille.

Palkintoja jaettiin myös erikoiskilpailujen voittajille, joukkuekisan kahdeksalle parhaalle sekä muille kisaan osallistuneille. Kiitos Armstrong NEXT, Champagne bar Santé, Ernst & Young, Halftime, Ikaalisten kylpylä, KPMG, Lapland Hotels, Pirkka Clean, Piruetti, Pohjola Rakennus, Suomen Työyhteisöterapeutit, Särkänniemi, SAM Headhunting ja Uratalo.

Yhteistyökumppanimme PwC:n joukkueessa pelasivat Markku Launis (vas), Ahti Koskilahti, Anne Launis ja Perttu Laine.

Jani Vilpponen (vas.), Kari Koskinen, Jussi Leinonen ja Esko Oja

Jani Hämäläinen (vas.), Juha-Matti Mäkelä ja Juho Leskinen

Juha Kallio (vas.), Jesse Laaja, Teemu Suoniemi, Tuomas Manner

Peer Haataja (vas.), Mikael Hongisto, Teppo Äijälä ja Juha Metsälä.

Ilkka Vuorenmaa (vas.), Petteri Hakala, Atte Saari ja Juhani Kunnas

Mikko Kuuppo (vas.), Kalle Honkonen, Janne Lätäkönmäki ja Toni Kylätasku

Tuomas Räsänen (vas.), Veli-Pekka Rouvali, Kari Jääskeläinen ja Lauri Ruoholahti.

Aleksi Nurminen (vas.), Jere Vuorihuhta.Tuukka Rantala ja Tommi Heinonen.

Yhteistyökumppani Evershedsin joukkueessa pelasivat Timo Jarmas (vas.), Janne Viljamaa, Pasi Lehtinen ja Antti Husa.

Akira Ropo (vas.), Jussi Nurminen ja Jukka Tasanen.

Anssi Airaksinen (vas.), Jari Halonen, Petteri Putkonen ja Vesa Nurminen.

Arttu Rantanen (vas.), Jukka Saarijärvi, Sami Väisänen ja Niklas Mattila.

Yhteistyökumppani OP Tampereen joukkueessa pelasivat Eetu Mäkinen (vas.), Miikka Routama, Anssi Häikiö ja Lauri Oja.

Jaakko Kurikka (vas.), Tapio Honkamaa, Heikki Tiihonen ja Miikka Hietala.

Elina Viinikka (vas.), Pasi Salonen, Mira Iso-Mustajärvi ja Tuula Tikkanen.

Kim Lindroos (vas.), Mikko Leinonen, Samuli Korhonen ja Jari Martikainen.

Yhteistyökumppanimme LähiTapiolan joukkueessa pelasivat Teemu Siirilä (vas.), Juuso Hämäläinen, Jarno Ollikainen ja Timo Europaeus.

Mika Ilkko (vas.), Martti Ahola, Jaakko Leimio ja Ville Aalto

Teksti ja kuvat Katriina Nousiainen