Kauppakamarigolf | Team Rantala löi jälleen voittoon

Team Rantala –Tommi Heinonen (vas.), Tuukka Rantala, Niko Nurminen ja Jere Vuorihuhta – uusi vuoden takaisen voittonsa.

Juhannusviikolla pelatussa Tampereen kauppakamarigolfissa kisasi 80 pelaajaa ja 20 joukkuetta. Viime vuoden voittaja Team Rantala oli jälleen joukkuekilvan ykkönen.

Voittajajoukkueessa pelasivat Tommi Heinonen, Tuukka Rantala, Jere Vuorihuhta ja Niko Nurminen.

Nokia Riverissä pelatussa kisassa jaettiin myös muita voittoja. Pistebogeyn vei nimiinsä Jere Vuorihuhta 42 pisteellä. Paras scratch oli Mikael Hongistolla, 71 lyöntiä. Best lady -tittelin nappasi Anu Vuori 33 pisteellä. Lähimmäksi lippua löi Juuso Hämäläinen, 67 senttiä. Pisin draivi oli Antti Häikiöllä, 298 metriä.

Kauppakamarigolfin yhteistyökumppaneina olivat Eversheds Sutherland, LähiTapiola Pirkanmaa, PwC ja OP Tampere.

Merkitse muistiin! Ensi vuoden kisa pelataan18.6.2025.

Team Dunder pelasi kisan kakkoseksi. Joukkueeseen kuuluivat Olli Teivaala (vas.), Jaakko Dunder, Petrus Ahonen ja Olavi Dunder.
Kisan kolmannen sijan pokkasi Team Honkonen: Janne Mönkkönen (vas.), Kalle Honkonen, Toni Kylätasku ja Petri Sipiläinen.
Kisapäivän avasi PwC:n Anna-Mari Riihimäki kertomalla CEO Survey 2024 -tutkimuksen tuloksista.
Team Haapakarissa pelasivat Janne Haapakari (vas.), Olli-Pekka Niemitalo, Anu Vuori ja Satu Eskelinen. Tiimin sijoitus oli 15:s, mutta Anu Vuori oli kilpailussa naisten paras.
Team Tikkasen Pasi Salonen, Elina Viinikka, Tuula Tikkanen ja Mira Iso-Mustajärvi sijoittuivat 16:nneksi.
Akira Ropo (toinen vas.) kokosi perinteiseen tapaan Kauppakamarigolfin ja osallistui itsekin kisaan. Team Ropossa pelasivat hänen lisäkseen Sami Rantanen (vas.), Jani Vilpponen ja Jussi Ropo.

Kuvat Katriina Nousiainen