Asiakkaidemme tyytyväisyys on meille tärkeää!

Palvelukoordinaattori Eveliina Ruonela-Vähätalo ja Toimistopäällikkö Reetta Heinonkoski, Tampereen kauppakamari

Vuosi 2022 on ollut täynnä muutoksia ja yllättäviä käänteitä, mikä näkyy myös jäsenyritystemme ja asiakkaidemme arjessa. Me kauppakamarilla pyrimmekin parhaamme mukaan olemaan tukena muutoksissa - asiakkaidemme tyytyväisyys ja tarjoamamme nopea palvelu on meille tärkeää.

Tuoreen asiakastyytyväisyyskyselyn tuloksissa kehuttiin hyvin toimivaa Vientiasiakirjat.fi-palvelua, sekä nopeaa ja ystävällistä asiakaspalveluamme. Olemme iloisia positiivisesta palautteesta ja pyrimme jatkossakin tarjoamaan entistäkin laadukkaampaa palvelua.

Tänä vuonna alkuperätodistushakemusten kappalemäärä on vähentynyt Ukrainan sodan vuoksi. Onneksi useat pirkanmaalaiset vientiyritykset ovat kuitenkin löytäneet korvaavia markkinoita esimerkiksi Pohjoismaista, USA:sta ja Oseaniasta.

Vaikka määrät ovatkin vähentyneet, pidämme silti kiinni laadukkaasta ja nopeasta palvelusta. Yritysasiakkaiden vientiprosessin sujuvoittamiseksi pyrimme aina siihen, että tarvittavien vientiasiakirjojen hakeminen meiltä olisi mahdollisimman vaivatonta. Tavoitteenamme on hyväksyä alkuperätodistushakemukset tunnin sisällä hakemuksen saapumisesta. Hoidamme myös tarvittaessa haastavampienkin tapausten selvitykset yhdessä Keskuskauppakamarin kanssa.

Toimistomme aukioloajat ovat arkisin klo 9–12. Palvelemme kuitenkin Vientiasiakirjat.fi-palvelussa sähköisesti normaaliin tapaan ma-pe klo 09.00–16.00.

Asiakkaat voivat aina olla yhteydessä meihin puhelimitse tai sähköpostitse matalalla kynnyksellä.
puh./tel (03) 230 0555
asiakirjat@tampereenkauppakamari.fi

Reetta Heinonkoski
Toimistopäällikkö