Hanna Ojaniemi aloitti tapahtumakoordinaattorina

– Olen yrittäjähenkisestä perheestä, joten kauppakamariympäristö vastaa hyvin arvomaailmaani. Kauppakamarissa pystyn myös syventämään kansainvälisen kaupan osaamistani, uusi tapahtumakoordinaattori Hanna Ojaniemi sanoo.

Tampereen kauppakamarin tapahtumatuotantoa on vahvistettu uudella tapahtumakoordinaattorilla. Tehtävässä aloitti elokuussa Hanna Ojaniemi.

Hanna Ojaniemi ottaa päävastuun yritysten kanssa yhteistyössä järjestettävistä kauppakamariaamuista ja osallistuu kauppakamarin yksittäisten tapahtumien, kuten Talousfoorumin, toteuttamiseen.

Kauppakamariaamuja tähän asti luotsannut Katriina Nousiainen keskittyy jatkossa kansainvälisen Tampere Conversations -tapahtuman organisointiin. Seuraava Tampere Conversations järjestetään helmikuussa 2024 Tampereen kauppakamarin, Tampereen yliopiston ja Tampereen kaupungin yhteistyönä. Tapahtuman teemana on tekoäly.

Hanna Ojaniemi on valmistumassa kansainvälisen liiketalouden tradenomiksi. Hän on opiskellut Tampereen ammattikorkeakoulussa ja työskenteli viime ajat TAMKissa johdon assistenttina vastaten myös TAMKin henkilöstötilaisuuksien, tapaamisten ja verkostoitumistilaisuuksien järjestämisestä. Lisäksi hän on organisoinut omalla toiminimellään tapahtumia, promootioita ja messuja.

27-vuotias Hanna osallistuu politiikkaan kokoomuksen riveissä ja on Tampereen kaupungin asunto- ja kiinteistölautakunnan jäsen. Lisäksi hän toimii aktiivisesti nuorkauppakamarissa.