viestintä

Maineenhallinnan keinot ovat maailman vahvimpia työkaluja, mutta vain oikein käytettyinä

Parhaitakaan patentteja, innovaatioita, palveluja ja tuotteita ei kukaan löydä, jos ei niistä viesti. Mutta pelkkä ulospäin viestiminen ei riitä. Liike-elämässä rakennettua positiivista mainetta pitää myös osata ylläpitää, varjella ja ohjata – etenkin ääritilanteissa.

Maineenhallinnan keinot ovat maailman vahvimpia työkaluja, mutta vain oikein käytettyinä Lue artikkeli

Hyvä viestintä ei ole sattumaa – mutta huono viestintä on

Viestintä on osa kaikkea, mitä teemme – niin ihmisinä kuin organisaatioina. Se näkyy sanoissa ja sävyissä, eleissä ja ilmeissä, lauseiden rakenteessa, pilkkujen paikoissa ja visuaalisessa ilmeessä. Se on asiakaskohtaamisia, sidosryhmäsuhteita, monikanavaista vuorovaikutusta ja median edessä lausuttuja sanoja. Jokainen teko – ja tekemättä jättäminen – on viestintää. Ja aina myös valinta.

Hyvä viestintä ei ole sattumaa – mutta huono viestintä on Lue artikkeli

20 miljoonaa kiinalaista ja pandavideo – tositarina toimituksellisesta näkyvyydestä

Nykyään yrityksissä ymmärretään toimituksellisen näkyvyyden arvo. Se, että saadaan toimittaja uutisoimaan yhtiön palveluista, tuotteista, innovaatioista tai henkilöistä valtakunnan mediaan on lähes poikkeuksetta maksettua mainosta tehokkaampaa. Toimituksellinen sisältö vahvistaa brändimielikuvaa, tuo uskottavuutta ja vauhdittaa myyntiä.

20 miljoonaa kiinalaista ja pandavideo – tositarina toimituksellisesta näkyvyydestä Lue artikkeli

Scroll to Top