Hyvää kesää – yhdessä kohti uutta kasvukautta

Antti Eskelinen, Tampereen kauppakamari.

Kesä tarjoaa hetken pysähtyä ja katsoa eteenpäin. Kulunut vuosi on jälleen osoittanut, kuinka tärkeää on tiivis yhteistyö yritysten, julkisen sektorin, oppilaitosten ja muiden sidosryhmiemme välillä.

Haluamme kiittää lämpimästi kaikkia yhteistyökumppaneitamme sekä erityisesti kauppakamarin omaa henkilöstöä. Teidän sitoutumisenne, asiantuntemuksenne ja arjen työnne luovat perustan sille, että voimme palvella jäseniämme ja edistää alueemme elinvoimaa.

Toivotamme kaikille sidosryhmillemme aurinkoista ja virkistävää kesää sekä onnistunutta lomakautta. Kiitos kuluneesta kaudesta – jatketaan yhdessä kohti syksyn uusia mahdollisuuksia.

Antti Eskelinen
Toimitusjohtaja
Tampereen kauppakamari

Scroll to Top