Kruunu Media on Tampereen kauppakamarin uusi mediamyynnin kumppani

Kruunu Median yrittäjä Henna Anttila muistuttaa, että nyt on hyvä hetki suunnitella ja aikatauluttaa mainontaa vuoden varrelle. – Kerron mielelläni lisää kauppakamarin printin, digin ja somen mahdollisuuksista, hän sanoo.

Kruunu Media on aloittanut Tampereen kauppakamarin medioiden ilmoitusmyynnin kumppanina. Alkanut vuosi toi muutoksia myös mainospaikkojen tarjontaan. Valikoima on kasvanut, ja tarjolle on tullut tehokkaita printtiä, digiä ja somea yhdistäviä paketteja.

Vuonna 2022 perustettu Kruunu Media Oy on erikoistunut aikakaus- ja ammattilehtien mediamyyntiin.

– Vastaamme nykyään parinkymmenen eri median ilmoitusmyynnistä. Myymme ilmoitustilaa päämiestemme printtilehdistä, digikanavilta ja sosiaalisesta mediasta. Painotus on ollut alusta alkaen lehtien ilmoitusmyynnissä. Ammattitaitoinen graafikkomme taittaa myös osan päämiestemme lehdistä ja suunnittelee mainoksia asiakkaan tarpeen mukaan, Kruunu Median perustaja, toimitusjohtaja Henna Anttila kertoo.

Kruunu Media myy jatkossa ilmoitustilaa kaikkiin kauppakamarin medioihin: Tampereen kauppakamarilehden printtiin, tampereenkauppakamarilehti.fi -verkkolehteen, Kamarin uutiset -jäsenkirjeeseen, Vuosikirjaan sekä kauppakamarin Instagram- ja Facebook-sivuille.

Henna Anttila johtaa ilmoitusmyyntiä ja myy ilmoituksia kaikkiin edellä mainittuihin medioihin. Vuosikirjan myyntiin osallistuvat lisäksi myyntipäälliköt Reetta Salo ja Markus Molenius.

Anttilan mukaan näin alkuvuodesta on hyvä hetki suunnitella yrityksen, tuotteen tai palvelun medianäkyvyyttä kokonaisuutena ja aikatauluttaa ilmoittelu koko vuodelle.

– Ottakaa yhteyttä ja pyytäkää koko vuotta koskeva tarjous. Kaikille löytyy sopivia ilmoituspaikkoja ja tarvittaessa yksilöllisesti räätälöitäviä printti-, some- ja digimarkkinoinnin yhdistelmiä. Ilmoitusten lisäksi suosittelen yritysesittelyjä, joilla yritys voi kirkastaa brändiään ja työnantajakuvaansa, Henna vinkkaa.

Puheille printtilehtien kuihtumisesta hän naurahtaa.

– Printtilehtihän on edelleen mainonnan eliittiä.

– Kansallisen Mediatutkimuksen tekemän selvityksen mukaan suomalaisten luottamus lehtimainontaan on korkea. Printtilehden kanssa vietetään edelleen paljon aikaa ja printtilehteen palataan. Fyysinen mainos jää mieleen ja erottautuu toisin kuin ilmoitukset digi- ja somekanavien mainosvirrassa. Jotkut leikkaavat ilmoituksia talteenkin.

Tampereen kauppakamarin mediakanavia Henna pitää lyömättöminä, kun mainostaja haluaa tavoittaa pirkanmaalaiset yritykset ja kunnat kattavasti.

– Tampereen kauppakamari on tunnettu ja arvostettu toimija. Ostamalla ilmoituksen jostakin kauppakamarin mediasta mainostaja tukee samalla kauppakamarin toimintaa. Tämä on monelle erittäin tärkeä peruste, Henna kertoo.

Tutustu Tampereen kauppakamarilehden mediakorttiin ja tallenna se itsellesi täältä.

Tutustu Tampereen kauppakamarin Vuosikirjan mediakorttiin ja tallenna se itsellesi täältä.

Lue lisää Kruunu Mediasta. https://kruunumedia.fi/

Scroll to Top