All time high -jäsenmäärällä vuoteen 2023

Toimistopäällikkö Reetta Heinonkoski, Tampereen kauppakamari

Tampereen kauppakamarin jäsenmäärä jatkoi kasvuaan viime vuonna. Uusi ennätyksemme on 2218 jäsentä. Jäsenyrityksemme työllistävät Pirkanmaalla yli 81 000 henkilöä, joka on yli puolet alueen yritysten yhteenlasketusta henkilöstömäärästä.

Luvut osoittavat, että asemamme yksityisen sektorin edustajana on pysynyt vahvana. Tehtävämme on olla edelleen yritysten ääni silloin, kun elinkeinoelämän kanta pitää huomioida päätöksenteossa.

Jokaisella kauppakamarin jäsenellä on mahdollisuus hyödyntää koko kauppakamariverkoston voimaa, osaamista ja vaikuttavuutta oman toimintansa kehittämisessä. Jäsenyyden avulla yritykset pääsevät vaikuttamaan nopeasti ja vuorovaikutteisesti toimintaympäristöönsä sekä osallistumaan elinkeinoelämää koskevaan päätöksentekoon. Kannustamme jäsenyrityksiämme myös kansainvälistymään.

Keskeistä kauppakamarin toiminnassa on verkostoituminen erikokoisten yritysten kanssa yli toimialarajojen sekä kontaktien laajentaminen. Jäsenyritykset saavat meiltä myös ajankohtaista ja olennaista tietoa Pirkanmaan alueen yritystoimintaan vaikuttavista tekijöistä. Muita konkreettisia jäsenetuja ovat muun muassa seminaarit, koulutustilaisuudet ja Hyväksytty Hallituksen jäsen -kurssit jäsenhintaan. Tarjoamme lisäksi maksutonta alkuvaiheen lakineuvontaa.

Tervetuloa mukaan!