Bli framgångsrik i Sverige – Menesty Ruotsissa

Kuinka menestyä Ruotsissa? Tervetuloa 8. huhtikuuta Technopolis Yliopistonrinteeseen kuulemaan Suomalais-ruotsalaisen kauppakamarin asiantuntijoilta, mitä Ruotsin markkinoilla tapahtuu!

Luvassa on myös käytännön kokemuksia Ruotsin markkinoilla toimimiseen ja mahdollisuus verkostoitumiseen asiantuntijoiden kanssa klo 8.30 – 11. Tilaisuuden järjestävät Hanasaaren ruotsalais-suomalainen kulttuurikeskus, Suomalais-ruotsalainen kauppakamari ja Tampereen kauppakamari.

Ohjelma:

8.30 Aamiaistarjoilu
9.00 Avaussanat

9.05 Kuinka menestyä Ruotsissa?

Toimitusjohtaja Kjell Skoglund, Suomalais-ruotsalainen kauppakamari

9.20 Ruotsalais-suomalaista yhteistyötä – henkilökohtainen tarina
Hanasaari-Hanaholmen – Kahdenvälinen yhteistyö Ruotsin ja Suomen välillä
Hanasaaren johtokunnan puheenjohtaja Kimmo Sasi

9.40 Miten aloittaa yritystoiminta Ruotsissa?
Hannu Harju, PriceWaterhouseCoopers

10.00 Key note speaker: toimitusjohtaja Kari Kallio, Intella Management Adviser AB
"Maassa maan tavalla" – kokemuksiani Suomen ja Ruotsin yritystoiminnoista rakennusalalla

10.35 Päätössanat
10.40 Vapaata seurustelua ja yleinen kyselytuokio

Tilaisuus on osallistujille maksuton, mutta ilmoittautumiset tarvitaan tarjoiluiden vuoksi.

Ilmoittaudu mukaan 6.4. mennessä tämän linkin kautta.