Paula Heinonen kannustaa muutokseen

Tampere-talon Iso sali keräsi yli 800 kuulijaa kun Paula Heinonen luennoi tuttuun vauhdikkaaseen tyylinsä hyvinvoinnista ja suoliston terveydestä.
IMG 0896

IMG 0927Tampereen kauppakamarin juhlavuotta on vietetty teemalla 100 vuotta tulevaisuutta ja teeman mukaisesti funktionaalisen lääketieteen asiantuntija Paula Heinonen jakoi vinkkejä hyvinvointiin ja jaksamiseen seuraavalle 100 vuodelle Tampere-talossa 12.4. Heinonen on tullut tutuksi muun muassa Terveyden Avaimet -radio-ohjelman innostavana asiantuntijana, mutta suurin osa yleisöstä oli ensimmäistä kertaa mukana luennolla.

Uusimpaan tutkimustietoon ja hurjaan määrään informaatiota nojaten Heinonen vakuutti kuulijansa ruokavalion merkityksestä kokonaisenvaltaisen hyvinvoinnin kannalta. Funkionaalisessa lääketieteessä ihmistä hoidetaan kokonaisuutena, niin että tiedostetaan muun muassa elinten, elintapojen ja geenien vaikutukset toisiinsa. Ruokavalion lisäksi Heinonen painottikin myös liikunnan, luonnon ja oikean asenteen vaikutuksia jaksamiselle ja terveydelle.

Tapahtuman väliajalla moni yleisöstä olikin vaikuttunut Heinosen esityksestä ja myös pirteästä esiintymistyylistä. Väliajalla Heinonen oli myös tavattavissa asiantuntijoidensa kanssa yleisön mieltä askarruttavia kysymyksiä varten.

Tilaisuus saavutti suuren suosion ja se oli osallistujamäärältään Tampereen kauppakamarin suurin tapahtuma. Tapahtuman yhteistyökumppaneita toimivat Suomen Bioteekki Oy ja Tampereen seudun Life-liikkeet sekä Varalan urheiluopisto.

IMG 0990

IMG 0978