Hyväntekeväisyyteen lasten hyväksi #haasta!

Sokos Hotel Tornissa järjestetään 20. lokakuuta Gaala lasten hyväksi. Hyväntekeväisyyden kohteena ovat elintärkeät laitehankinnat TAYS:n osasto 6:lle. Haastekampanja käynnistyy eli haasta ainakin yksi yritys tai yhteisö mukaan!
"Tapahtuman tuotto ohjataan korvamerkittynä Tampereen Lastenklinikan Tuki ry:n kautta Tampereen yliopistosairaalan osasto 6:lle, jossa hoidetaan alle 16-vuotiaita veri- ja syöpäpotilaita", Gaalan suunnittelusta ja toteutuksesta yhteistyökumppaneineen vastaava Jenni Ahola kertoo Mallitoimisto Promodelista.

Hyväntekeväisyystyön avulla kerättävien varojen pääkohteena ovat aina olleet elintärkeät laitehankinnat, joiden ansiosta hoidon laatua ja tasoa on nostettu. Varoilla on nopeutettu sairaalalaitteiden hankintaa.

"Kahden pienen lapsen äitinä toivon TAYS:n osasto kutosen hoidon ja laitteiden olevan parhaita mahdollisia. Uskon, että näin ajattelee varmaan jokainen vanhempi", yrittäjä Jenni Ahola kommentoi hyväntekeväisyystyötään. Hän järjestää hyväntekeväisyysnäytöksen TAYS:n lastenosaston toiminnan laadun takaamiseksi jo 14. kerran.

Tornissa järjestettävässä Gaalassa yhdistyvät hyväntekeväisyys, verkostoituminen ja vapaa-ajan vietto upeissa puitteissa.

"Gaala toteutetaan ammattimaisesti rentona ja viihdyttävänä iltatilaisuutena. Samalla kerätään varoja tulevaisuuden eli lastemme hyväksi. On etuoikeutettua saada auttaa", Jenni Ahola sanoo ja lisää, että monet pienet(tämä sana ehkä pois) vaatealan yrittäjät ovat lähteneet mielellään mukaan hyväntekeväisyyshankkeeseen.

Haasta klaudia
Tänä vuonna toistetaan viime vuonna uutena mukaan tullutta #haasta-teemaa, jonka tarkoituksena on houkuttaa mukaan hyväntekeväisyyteen ja haastaa joku muu mukaan esimerkiksi sosiaalisessa mediassa.

"Olisi hienoa saada taas Tampereen kauppakamarin avulla pirkanmaalaiset yritykset isomminkin innostumaan!"

Monta tapaa olla mukana

Mukana voi olla ostamalla pöytäpaikkoja sadalla eurolla per Gaala-lippu ja tulemalla yhteistyökumppaneiden, sidosryhmien tai oman henkilöstön kanssa nauttimaan tilaisuudesta tai lahjoittamalla varoja. Käytännössä varat kertyvät kaikkien muotinäytökseen osallistuvien merkkiliikkeiden ja putiikkien osallistumismaksuista lyhentämättöminä, jokaisesta 100 euron Gaala-lipusta 45 euroa sekä lisäksi yritysten lahjoittamista summista ja hiljaisen huutokaupan tuotosta.

Jenni Ahola aloitti hyväntekeväisyystyön jo keväällä 2003 muotinäytöksellä Koskikeskuksessa.

"Ensimmäiset kymmenen vuotta näytökset tehtiin yhteistyössä Cityconin kanssa Tampereen Koskikeskuksen keskusaukiolla, jolloin kauppakeskuksen vaateliikkeiden osallistumismaksut menivät hyväntekeväisyyteen. Tänä vuonna tapahtuma on neljännen kerran Gaala lasten hyväksi, ensimmäinen Gaala oli Ilveksessä 2014, toinen Näsilinnassa, kolmas Tammerissa viime vuonna."

Varoja on kerätty kaikkiaan noin 85 000 euroa, ja jos tänä vuonna ylletään samaan kuin viime vuonna, saavutetaan huikea 100 000 euron yhteissumma.
Haasta kristian1

Ilmoittautuminen ja lisätietoja: jenni.ahola@promodel.fi tai numeroon 040 737 5055. Vapaavalintaisen lahjoitussumman voi myös osoittaa Tampereen Lastenklinikan Tuki ry:n tileille:

Osuuspankki FI85 5730 0820 7462 75, OKOYFIHH TAI

Nordea FI75 1723 3000 0108 41, NDEAFIHH

Maksuun viestiksi ”Gaala lasten hyväksi”.